Drie keer prijs tijdens Belgisch kampioenschap gravel

Geen veldrijden, maar wel het Belgisch kampioenschap gravel in Turnhout stond na de stage in Spanje op de agenda. Daarin mochten drie van onze renners in verschillende categorieën met de Belgische driekleur naar huis.

Onze renners stonden aan de start van het BK gravel en dat was meteen een van de eerste wedstrijden in aanloop naar een goed gevuld wegritprogramma. Daarnaast leverde het ook meteen drie gouden medailles op.

Zo mocht Lars Corsus zich tot Belgisch kampioen kronen bij de Nieuwelingen, maar ook Shanyl De Schoesitter reed een goede wedstrijd en was de sterkste bij de Dames Junioren. Bij de Heren U23 was de Belgische driekleur dan weer weggelegd voor Kenay de Moyer. Hij werd uiteindelijk 10de in zijn BK bij de Heren. Eli Iserbyt werd 13de.

Onze renners kunnen nu alvast vooruibtlikken naar de Elfstedenronde in Brugge, die er op zondag 5 mei zit aan te komen.