Gullegem levert drie podiumplekken op

Op de voorlaatste dag van de drukke eindejaarsperiode mochten we nog driemaal het podium op. Eli Iserbyt, Michael Vanthourenhout en Denise Betsema haalden de top drie in de Superprestigemanche van Gullegem.

Een late bui zorgde voor gladde omstandigheden in de mannenwedstrijd in Gullegem, en daar voelde onze meester-technicus Michael Vanthourenhout zich uiteraard prima bij. Onze Europese kampioen sloeg vroeg in de wedstrijd een kloofje, maar uiteindelijk ontnamen een sterke Wout van Aert en mechanische problemen hem alle kansen op winst. Michael werd derde, achter de rug van Eli Iserbyt, die zo zijn drukke eindejaarsperiode afsloot met een prima prestatie.

Bij de vrouwen hadden we slechts één vertegenwoordigster, maar dat volstond voor een derde podiumplek: Denise Betsema reed achter de rug van Ceylin Alvarado en Inge van der Heijden naar de derde plaats. Na een vol eindejaarsmenu slaat Denise net als Eli zondag de wereldbekermanche van Zonhoven over.

Uitslagen Superprestige Gullegem:

Mannen: