Michael wint, Eli knap tweede in Ardooie

Onze renners zijn net zoals het veldritseizoen goed op dreef gekomen. Michael Vanthourenhout kaapte in Ardooie de overwinning weg en werd geflankeerd door Eli Iserbyt, die knap tweede werd.

Zijn tweede plaats in Beringen smaakte voor Michael Vanthourenhout naar meer, want ook in Ardooie zette onze Europese kampioen een mooie prestratie neer. Hij reed een knappe wedstrijd en die zag hij beloond worden met de overwinning. Ook Eli Iserbyt toonde zich in zijn tweede wedstrijd sterk en mocht als tweede mee het podium op.

Bij onze vrouwen zat er geen podiumplaats in, maar Denise Betsema reed wel een puike wedstrijd en werd vijfde in het klassement. Ook Shanyl De Schoesitter deed het lang niet slecht en eindigde als dertiende over de streep.

Uitslagen Kermiscross Ardooie

Mannen

1. Michael Vanthourenhout 0'10"

2. Eli Iserbyt 0'03"